Saturday 20 February 2010

Nice toy

Yesterday we went to the vet to have vaccinations and worming. To compensate, I bought a new toy.

This is nice


Tastes nice too

That was yesterday. Today the toy is nearly bit in two and only half the feathers remain.

Eläinlääkärikäynniltä hankittiin uusi lelu, johon Musti on ihastunut. Mutta miksi siitä on jo varsi melkein poikki ja puolet höyhenistä enää jäljellä? 

Guilty and evidence
Syyllinen ja todistusaineisto


Its force is pulling me


Humpsis


Aahhh


Powdering the nose
Nenän puuterointi on ihanaa

5 comments :

  1. Musti on niiiin mun entisen kisun Pedon näköinen :-)
    http://miumau.wordpress.com/edeltajamme-ihmisen-kouluttaja-peto/

    ReplyDelete
  2. Ihan kuin lapsena hammaslääkärillä; kun on oikein reipas, saa valita jonkun lelun!

    ReplyDelete
  3. Juu, olin jo tutustunut Petoon ja hänen tarinaansa :-)
    Ihan on kuin veljekset, Pedolla vain hieman isommat liperit.
    Olen ihan samaa mieltä kanssasi tuosta kissuudesta, kun Mustin paras kamu Viljo kuoli, olimme molemmat surkeina. Sitten päätin, jos olisin osannut tuota sanaa käyttää, että kissuutta (tai kissuuskaveruutta) on pidettävä yllä, en minä eikä Musti osattu olla vain kaksistaan.
    Kissat pitää meidät emännät ja isännät elämässä kiinni ja kuosissa ja käytöstavoissa.

    ReplyDelete
  4. Mahtava kuvasarja !
    ...loppupuuterointineen ; )

    ReplyDelete
  5. Musti kiittää!
    "Mä taivalsin läpi tuulen ja tuiskun vain saadakseni tän puuterihuiskun"

    ReplyDelete

Kaunis kiitos kommentista!